maripo
Nie Gru 17, 2006 5:49 pm
Necro w 40-tce ma to czemu my mamy niemieć


Stecu:
zmieniałem temat aby nie było ze dwóch moderatorów spami
Stecu
Nie Gru 17, 2006 5:57 pm
moge skomentować ?
Maripo - dlaczego jest inna kalkomania na tarczy ?
mam nadzieje ze cię za to zdamo wykastruje
ogon popraw
Necro
Nie Gru 17, 2006 5:58 pm
Ładny. Fajne kolorki przede wszystkim.
A teraz ja:


maripo
Nie Gru 17, 2006 5:59 pm
Maripo - dlaczego jest inna kalkomania na tarczy ?
Z przymusu spowodowanego pewnymi czynnikami


Stecu
Nie Gru 17, 2006 6:03 pm
koń oblesny maripo
usuń ją - na poniedziałek ci przyniosę nową
ech Necro - weź nas nie dołuj takimi cudeńkami
a co do schematu kolorystycznego to ja go wymyśliłem
Necro
Nie Gru 17, 2006 6:03 pm
Co do tego - popracuj nad kolorem kości... Rycerzyk prezentuje się o wiele lepiej moim zdaniem...
maripo
Nie Gru 17, 2006 6:05 pm
Kolor kości w realu jest na szczęście inny... jakoś ten Nikon którym robiłem zdjęcia niepozwalał tego złapać. i wg mnie koń mi najlepiej wyszedł
Necro
Nie Gru 17, 2006 6:08 pm
Skoro tak twierdzisz...
A tak poza tym - Stecu, ja Was nie chcę dołować, tylko mobilizować...
maripo
Nie Gru 17, 2006 6:09 pm
tylko mobilizować...
Wszystko potrafie zrozumieć, ale nie twoje Free handy... które zabijają
Necro
Nie Gru 17, 2006 6:13 pm
I znowu coś, co wygrzebałem na dysku - moje najstarsze zfotografowane figurki...


Lastaad
Nie Gru 17, 2006 6:18 pm
Sławiony przez Ola Alter z Great... Bow
Konwersja zabojcza i malowanie tez. No to ja biore sie za mojego karasia
(musze wylac chyba wszytskie inki bo za bardzo mnie do nich ciagnie, ciach ciach i cienie gotowe...)
maripo
Nie Gru 17, 2006 6:18 pm
będe obiektywny i w porównaniu do goblinków... to jest pikuś
Necro
Nie Gru 17, 2006 6:20 pm
Dokładnie, to jest przy nich pikuś. Niby poprawne, ale bez fajerwerków. Zresztą z moich O&G mi się tylko ten sztandar podoba... I wrzuciłem je po to, żeby Wam pokazać ile potrafi zrobić trening...
maripo
Nie Gru 17, 2006 6:26 pm
Może kiedyś do tego dojdę
Necro
Nie Gru 17, 2006 6:31 pm
O i mam jeszcze tego konnego Kornika...


Necro
Sob Sty 06, 2007 8:48 pm
Coś na ożywienie tematu...


maripo
Sob Sty 06, 2007 9:19 pm
Necro naprawde podoba mi się twoje malowanie, ale to niebieskie na podstawce -> porażka
Necro
Sob Sty 06, 2007 9:50 pm
Stecu
Sob Sty 06, 2007 9:57 pm
maszynki genialne
a co do Archaona to taki jakis dziwny
niebieski na podstwakach taki sobie i metaliki dziwinie na Archaonie wyglądają
wogóle kolorystyka mi nie podchodzi
maripo
Sob Sty 06, 2007 9:57 pm
Zajebiste.
(Spadł z krzesła)
Necro
Sob Sty 06, 2007 10:05 pm
A dziękować... Teraz jeszcze zrobić w tym klimacie drugiego bolca i cannona... A jak mi się będzie naprawdę nudziło, to się za kowadło zabieram...
A żeby tak nie było posta bez zdjęć - oto Spawn...


Sykstus
Nie Sty 07, 2007 10:37 am
Tak strasznie drzewiasto ten Spawn wygląda. Gdyby nie ten kawałek cielska na plecach to pomyslałbym że to Tree Kin Fajniej wyglądał by ociekający krwią i w kolorach różnych tkanek
Essende
Wto Sty 09, 2007 3:18 pm
Nerco ile ty juz lat malujesz masakrystyczne masz figurki
Necro
Wto Sty 09, 2007 4:21 pm
Hmmm... Nie pamiętam dokładnie, ale pierwszy kontakt z malowaniem miałem jakieś 3 lata temu...
Essende
Wto Sty 09, 2007 6:03 pm
kurde szkoda ze niemam cyfrowki , bo bym kilka moich modeli chcial wam pokazac
Sa!nt
Nie Sty 14, 2007 3:49 pm
Necro w rzeczywistości robią wieksze wrażenie, maszynki genialne, spawn i archaon taki sobie jak na twoje możliwości Chciałbym malować jak są wymalowane te słabsze figurki. Łudzę się że może za kilka lat... któż wie...
Necro
Nie Sty 14, 2007 5:03 pm
Jeżeli będziesz ćwiczył to powinieneś się wyrobić. Ja musiałem wymalować naprawdę sporo figurek, żeby dojść do tego poziomu jaki mogę pokazać dzisiaj. A tak poza tym, cannon i bolec zrobione, czekajcie, już niedługo je wymaluję...
Stecu
Wto Sty 16, 2007 11:12 pm
myśle ze jest wam za dobrze dlatego zapodam coś po czym bedziecie mieli koszmary :


Lastaad
Sro Sty 17, 2007 12:07 am
Moj Oldblood...
Dynamiczny i gotowy do zabijania, w takich klimatach zrobie 20 Temple Guardow, masa pancerza i kolców



Stecu
Sro Sty 17, 2007 12:11 am
fajny
Kosa
Sro Sty 17, 2007 1:02 am
@Stecu:
co to?
golem z green stufu :p
Stecu
Sro Sty 17, 2007 10:02 am
miał to być Nobel Delficki w 'eavy armorze, który spadł z pegaziny
ale faktycznie - lepiej pasuje jako golem
Piotrek
Sro Sty 17, 2007 10:09 am
troche ci do necra jeszcze brakuje...
Stecu
Sro Sty 17, 2007 10:40 am
gdzieżbym śmiał sie do niego porownywać
Necro
Sro Sty 17, 2007 4:25 pm
Po pierwsze... Nie pamiętam swojej pierwszej figurki przerobionej green stuffem, więc nie mogę porównać mojej pierwszej pracy z tym, co tworzy Stecu. Po drugie - najpierw sami spróbujcie sobie cokolwiek zrobić z green stuffu a dopiero potem komentujcie. To się tylko wydaje łatwe...
Sykstus
Sro Sty 17, 2007 5:15 pm
To się tylko wydaje łatwe...
BO ten green stuff wogóle się nie kleji Trzeba go łączyć glutem do plastiku żeby nie odpadał A co do modelowanie to wszystko zależy od narzędzi i pomysłowości No i oczywiście od warunków otoczenia, Kosa coś wie na ten temat
Stecu
Sro Sty 17, 2007 5:26 pm
właśnie to najbardziej wkurza mnie
wielcy zanwcy co nawet gs nie mieli rekach
a moję figurki pokazuje dla fanu bo sam wiem ze są niskiego lotu
Sykstus
Sro Sty 17, 2007 5:29 pm
właśnie to najbardziej wkurza mnie
wielcy zanwcy co nawet gs nie mieli rekach
O kim mówisz ?? Bo ja z gsem się troche bawiłem i powiedzieć o nim coś moge
Stecu
Sro Sty 17, 2007 5:39 pm
wiesz co Woodi ?
ty mi nie mów ze rzeźbiłeś bo ty tylko wypełniałeś przestrzenia puste pomiedzy częściami
ale pojęcie o gs masz jakieś w przeciwieństwie do innych ...
Necro
Sro Sty 17, 2007 5:47 pm
green stuff wogóle się nie kleji
Mój się klei do wszystkiego. I nie mam z nim żadnych problemów a trzymam go już od roku na półce i nadal się nadaje do roboty...
Kosa
Sro Sty 17, 2007 5:51 pm
nie wiem czemu ale chyba ten atka Steca jest skierowany we mnie :p okey, jak bede to pokaże mojego pierwszego centaura jako wilda, kij z tym miałem pkazać jak zrobie i pomawluje cały oddział ale zobaczy A praca w green stufie jest dosc prosta, tylko cierpliwości i przedewszysatkim trzeba wiedzieć co sie chce robić
Lastaad
Sro Sty 17, 2007 5:53 pm
Kosa tylko powiedz nam jak dasz te fotki czy to jest centaur czy centigor
Stecu
Sro Sty 17, 2007 6:02 pm
raczej nie do ciebie Kosa
tylko bardziej do ogółu
np. Pniak i reszta znawców
ale tr centi costam pokażesz jutro czy nie ?
Kosa
Sro Sty 17, 2007 6:22 pm
tak tylko żartowałem, Stecu zacznij najpierw od małych rzeczy, wiesz taki lajcik potem przejdz do dużych. Najpierw to popraw komuś hełm, dodaj rogi, miecz, klejnot. Ciezko od razu braćsię za tworzenie nowego figsa. No a Woodi, rzeczywiśce sporo gobił w GS, znaczy się jedną lianę na driadzie, która obwiązywała jakąs tam czaszke
Sykstus
Sro Sty 17, 2007 6:30 pm
się jedną lianę na driadzie, która obwiązywała jakąs tam czaszke
I kilka rak inaczej ułożonych Wiesz po sprejowaniu to juz nie widac gdzie gs był I męczyłem sie troche z gsem przy klejeniu penitenta
Necro
Sro Sty 17, 2007 6:36 pm
Heh. Ja też nie tworzę całych figurek z green stuffu. Bo wiem, że bym sobie nie poradził. Do tego trzeba już mieć naprawdę wielkie umiejętności.
Stecu
Sro Sty 17, 2007 6:59 pm
nie robie całego figsa z gs
już nie robie ...
on ma tylo zrobiona kolczuge, płyty zbroi, futro i chyba tyle
Kosa
Sro Sty 17, 2007 7:04 pm
no m io to Stecu chodziło, to jest zdecydwoanie za duzo. Ja narazie połakmiiłem się o ulepienie nagiego torsu na centaura, ale całej figurki w życiu bym nie ulepił, jeszcze nie teraz
Stecu
Sro Sty 17, 2007 7:11 pm
Kosa - ale powiedz mi co to jest za problem zrobienie kolczugi ?
fakt futro srednio wyszlo
a płyty były wcześniej gotowe i wycięte
ale ze zrobiłeś tors to mnie rozwaliłeś ...
bedziesz jutro i pokazesz ?
Necro
Sro Sty 17, 2007 7:13 pm
To jak będziesz miał możliwość, to pokaż.
Kosa
Sro Sty 17, 2007 7:15 pm
postaram się kiedyś wpaśc, jak co to sobota na bank
Stecu
Sro Sty 17, 2007 7:20 pm
a spróbuj ne wpaść w sobotę to cie zabije
ty nasz hobbitowski sędzio
p.s
weź markowego rullbooka ze soba w sobote
racaj racja ale argumenty trzeba mieć
Stecu
Sro Sty 17, 2007 11:00 pm

zdjecie słabe, bo nie umiem ich robić
zamieszczoen an prośbe Lastiego
niby słabo widac ale za to jaki to ma klimat
Kosa
Sro Sty 17, 2007 11:08 pm
całkiem spoko, poćwicz nad przyklejaniem kalkomani
Necro
Czw Sty 18, 2007 11:30 am
Sporo poćwicz nad tymi kalkami... Bo wyglądają tragicznie. Reszta jest w porządku.
maripo
Czw Sty 18, 2007 2:11 pm
nom, tylko kalki Cie trzymają
Ja też chce taki porządek w pokoju -,-
Sykstus
Czw Sty 18, 2007 4:23 pm
Przecież widzicie że Stecu przyklejał te kalkomanie po ciemku, więc nie ma się co dziwić W tym cieniu fajnie figs wyglada ale... zobaczymy jak się będzie prezentował w realu
Stecu
Czw Sty 18, 2007 4:58 pm
wiecie ale wasze figurki nie zosatły dotykane pzrez chmare rąk irytujących krewnych w momencie kiedy mnie nie było ...
a w realu już go pokazywałem Woodi kiedy byłeś
@maripo
nierozumiem pierwszego zdania
a co do porządku to tylko odgarnołem śmiecie z biurka aby było estetycznie
Sykstus
Czw Sty 18, 2007 5:10 pm
wiecie ale wasze figurki nie zosatły dotykane pzrez chmare rąk irytujących krewnych w momencie kiedy mnie nie było ...
Poucinać im łapy Będą mieli nauczke.
Stecu
Czw Sty 18, 2007 6:11 pm
ciołku
dzisiaj go dałem Zdamie wtedy kiedy graliście w ten heretycki system
Sykstus
Czw Sty 18, 2007 6:18 pm
dzisiaj go dałem Zdamie wtedy kiedy graliście w ten heretycki system
No to go nie widziałem Bo grałem w jak to mówisz "heretycki" system. Szkoda że nie mam cyfrówki Pokazał bym moje postępy w malowaniu sisterek.
PS ja nie jestem ciołkiem
Necro
Sob Sty 20, 2007 8:59 pm
Stecu
Sob Sty 20, 2007 9:05 pm
aqua mala - kur*a
masakra
Sa!nt
Sob Sty 20, 2007 9:13 pm
Można w siebie zwątpić widząc co Ty Necro wyprawiasz, a ja się cieszyłem moimi małymi konwersjami wolnej kompani
Poza tym EXTRA
Sykstus
Nie Sty 21, 2007 10:01 am
małymi konwersjami wolnej kompani
To nie były konwersje tylko... parts swap (czy jakoś tak) poprostu podklejanie różnych części
Necro ja bym canonowi zostawił te piękne ząbki Heros z młotkiem zajefajny
Sa!nt
Nie Sty 21, 2007 10:26 am
Odezwał się mistrz konwersji, Twoje konwersje driad nie były dużo lepsze. U imperium bardzo trudno zrobić konwersje bo Imperium ma wyglądać jak armia zawodowa.
Poczekaj jak brat pozwoli mi zrobić konwersje skavenów bo mam już kilka fajnych pomysłów. O ile znajde na nie czas.
Sykstus
Nie Sty 21, 2007 10:42 am
Odezwał się mistrz konwersji, Twoje konwersje driad nie były dużo lepsze
Tylko jest jeden malutki problem... otóż ja Driad nie konwertowałem Posklejałem niektóre ręce przy pomocy gsu i dodałem kilka czaszek, głów beastów Taki malutki part swaping. Mam zato pomysłl na leciutkie skonwertowanie sisterki z heavy flamerem jak taką zdobęde co pewnie szybko nie nastąpi bo malowanie 20 sisterek w moim wykonaniu jest czasochłonne
Piotrek
Nie Sty 21, 2007 11:34 am
Heh, Necro potrafi... Moze kiedys bede umial podobnie konwertowac
Necro
Nie Sty 21, 2007 12:28 pm
Woodi, part swap to też konwersja znawco... Tyle tylko, że najprostsza...
A tak poza tym - fotka Thane'a już nieaktualna - został poddany konwersji powiększającej. Dodatkowo wzbogaciłem się jeszcze o Runesmitha. Ale na fotki będziecie musieli poczekać, bo aparat już oddałem...
Sykstus
Nie Sty 21, 2007 1:34 pm
Woodi, part swap to też konwersja znawco...
Ale jesli wszystkie części pochodza z jednego boxa to można to uznać ?? CHyba że S!nt używałeś wszystkich części ze swefo imperium no i nie tylko.
Necro po co oddawałeś aparat tobie jest on bardziej potrzebyn niż Olowi
Sa!nt
Nie Sty 21, 2007 2:12 pm
Ale jesli wszystkie części pochodza z jednego boxa to można to uznać ?? CHyba że S!nt używałeś wszystkich części ze swefo imperium no i nie tylko.
Ale Ty Woodi jesteś do przodu uważaj aby Ci z tyłu nie zabrakło flamera
Widziałeś moją milicje? Gdybyś ją widział to byś wiedział że są tam części z wielu imperialnych boxów tak jak z krasiów, wampirów i bretonii, także z mordheimu. Genialne są części z Army Deala do imperium nadają się idealnie do konwersji milicji.
maripo
Nie Sty 21, 2007 3:00 pm
Nice, tylko mi się kusznicy niepodobają przynajmniej ze zdjęć
Sykstus
Nie Sty 21, 2007 3:00 pm
Widziałeś moją milicje?
Kiedyś się jej przyglądałem
Lastaad
Nie Sty 21, 2007 3:38 pm
Ja będe miał 36 cali więc looz
Necro
Nie Sty 21, 2007 5:24 pm
Ale jesli wszystkie części pochodza z jednego boxa to można to uznać ??
Nie, wtedy to nie jest konwersja...
Maripo - a mnie właśnie najbardziej się podobają kusznicy...
Lastaad
Nie Sty 21, 2007 6:43 pm
Necro z czego robisz ten "piasek"?? To zielone na podstawkach.
I jak malować korek?
Piotrek
Nie Sty 21, 2007 8:10 pm
Lastaad
Nie Sty 21, 2007 8:57 pm
Moj leapingowy Tyranid Warrior.
Przepraszam za jakosc zdjęc ale jakoś mi nie wychodzą ostatnio...



Piotrek
Nie Sty 21, 2007 9:19 pm
Lasti w 40k macie odpowiedni temat do umieszczania figurek wiec co one robia tutaj
Stecu
Nie Sty 21, 2007 9:42 pm
Lastaad
fajny ten tyrek
Pniak
tak - twój treeman to konwersja ;p
ale raczej taka prosta tak samo jak mój nowy bSb

Necro
Nie Sty 21, 2007 10:03 pm
Pniak - tak, nawet minimalna zmiana figurki już podchodzi pod miano konwersji. Ale podstawki to podstawki - to co na nich leży, to już nie są konwersje...
Lastaad - fakt, mamy taki topic u siebie. A poza tym, z tego, co ja widzę na tych fotkach ten Warrior wygląda tak, jakby właśnie zaliczył mate i machał łapami próbując powstrzymać się od gleby...
Stecu - ten sztandarowy to konwersja i tyle. Jakoś w ogóle mnie ona nie rusza...
Lastaad
Nie Sty 21, 2007 10:03 pm
Wszytsko lux ale czemu sztandar bokiem? BSB powinien go eksponowac!
Necro
Nie Sty 21, 2007 10:04 pm
Eksponuje go... Tyle tylko, że od boku...
Stecu
Nie Sty 21, 2007 10:33 pm
z powodu transpotru
inaczej go do walizki nei włoze
ech Necro zawiodlem sie na tobie
ja tu licze na kilkanaście zdań o wygladzie mojego figsa i porad a ty taką fraze jedynie napisałeś
Sykstus
Nie Sty 21, 2007 10:52 pm
ja tu licze na kilkanaście zdań o wygladzie mojego figsa i porad
Jakby było więcej widać, to pewnie było by kilkanaście zdań, a tu tylko jedno zdjęcie z oddali
Stecu
Nie Sty 21, 2007 10:58 pm
a zrób temu ch*jstwu zdiecie lepsze to pogadamy
on jest troche za rozłożysty na sesje zdjeciową
Piotrek
Nie Sty 21, 2007 11:00 pm
tego sztandarowego chyba juz u ciebie widzialem bodajze we wakacje. Tylko on byl wtedy pieszy. To jest sztandar od niego czy sie myle?
Necro
Nie Sty 21, 2007 11:01 pm
Po pierwsze zrób mu białe tło. Wystarczy kartka papieru.
Stecu
Nie Sty 21, 2007 11:05 pm
próbowałem ale ja tak robie zdjęcia że biał kartka tylko pogarsza efekt
Pniaku - no jakby to powiedzieć
zastanawiałem sie co zrobić z tym korsarzem od maripa
i rozebrałem moją starą bSB- czke (była kobietą ) i dałem fragment sztandaru mojemu korsarzowi
pozatym ona w bardzie też była na rydwanie
Piotrek
Nie Sty 21, 2007 11:12 pm
Stecu ale tego bsb nie bierzesz na jedrusia. Pomaluj cos do soboty ja sie postaram miec wszystko painted
Stecu
Nie Sty 21, 2007 11:14 pm
maluje załoge od bolców wiec bądź cicho
bSB jest dla odpręźenia
Piotrek
Pon Sty 22, 2007 9:33 am
a przy bolcach to masz naprawde duzo malowania
Stecu
Pon Sty 22, 2007 9:37 am
cicho siedź pniu
udało miu sie zrobić dwóch załogantów
ale tak na serio to jak jakś armie pomaluje do jędrusia to bedzi to 98% bretka ...
p.s
kogo masz na avatarze ? ;>
Piotrek
Pon Sty 22, 2007 9:50 am
A przykleisz chociarz jezdzcow? No bo troche glupio sie gra samymi koniami na avatarze mam naszego ukochanego bylego prezydenta ale jakiego to juz sam zgadnij
Stecu
Pon Sty 22, 2007 11:03 am
masz tego skurwy**na Kwacha ?
jeźdzcy będą nie bój sie
Lastaad
Pon Sty 22, 2007 5:32 pm
Ja bede mial wszytsko paintad na jedrusia (moze z malymi odchyłami) zobaczycie
Necro
Pon Sty 22, 2007 8:00 pm
Sykstus
Pon Sty 22, 2007 8:53 pm
Coś się na jednorożców przerzuciłeś Ten na pierwszym zdjęciu pośrodku to inżynier jest?
Necro
Pon Sty 22, 2007 8:56 pm
Nie, celowniczy do Organka.
Stecu
Pon Sty 22, 2007 9:57 pm
nie podobają mi sie te jednorożce ;p
Necro
Pon Sty 22, 2007 10:36 pm
Mnie w sumie też nie... Ale różnorodność musi być, narzekać też na coś trzeba więc zostają...
Piotrek
Pon Sty 22, 2007 10:55 pm
hmm ta jednorozcce mi nie pasuja, moze jakbys zrobil te pruskie szpice na helmach
Lastaad
Sro Sty 24, 2007 2:12 am
Charm of the Jaguar Warrior, fate of all Dark Elves...


Sykstus
Sro Sty 24, 2007 2:03 pm
Fajny Dodałbym troche więcej pomarańczowych akcetów żeby tak blado nie wyglądał.
PS zawsze wiedziałem że skutkiem takich biegów szybciożka będzie garb
Necro
Sro Sty 24, 2007 2:13 pm
Po prostu mu Lasti nie spiłował kolców na plecach. A poza tym - robiłeś to z Saurusa, czy z Oldblooda? Bo jak z Saurusa to moim zdaniem będzie za małe jak na szybciocha...
Lastaad
Sro Sty 24, 2007 3:53 pm
Czemu za małe? To jest moj Scar Veteran biegacz.
Necro
Sro Sty 24, 2007 7:14 pm
Nierodpowiedziałeś na pytanie... To raz, a dwa - saurus by tutaj moim zdaniem nie pasował, b jest za chudy, za mały i w ogóle jakiś taki dziwaczny. Musiałbyś mu zrobić niezły pancerz, żeby go "przypakować" do postury szybciocha.
Lastaad
Sro Sty 24, 2007 7:40 pm
To jest metalowy LORD na piechote, chyba widac po głowie...
Necro
Sro Sty 24, 2007 10:01 pm
Ty może widzisz, ja mam problem, bo mam zapalenie spojówek. A poza tym, go zamalowałeś, więc się pytam...
Lastaad
Czw Sty 25, 2007 1:26 am
Wesoły trójkącik w salonie piękności

Sykstus
Czw Sty 25, 2007 9:34 am
salonie piękności
No to panowie piłowanie ząbków Podobni do schematu twoich tyrków Jak pomalujesz bronie na złoto czy zwykła stal.
Necro
Czw Sty 25, 2007 11:20 am
Całkiem przyjemna zieleń. Tylko czy to koniec rozjaśniania?
Stecu
Czw Sty 25, 2007 3:42 pm
ech
woodi czy ty wiesz że lizaki maja bronie z kamienia i złota
nie znają żelaza
fajne te kroxy
ale odnosze wrazenia że są lekko zalane ...
ale to pewnie tylko moje odczucia
Lastaad
Czw Sty 25, 2007 4:04 pm
Dzięki za komentarze
rozjasniac dalej?
Sykstus
Czw Sty 25, 2007 4:36 pm
rozjasniac dalej?
Tylko z umiarem. Ja bym łuski na policzkach rozjaśnił tj. końcówki
Necro
Czw Sty 25, 2007 5:37 pm
Ja bym to rozjaśnił przez żółć do bieli nawet. To byłby taki milutki początek do rozjaśniania...
Kosa
Pią Sty 26, 2007 12:24 am
ech
woodi czy ty wiesz że lizaki maja bronie z kamienia i złota
nie znają żelaza
chyba brążu, gdyż złoto ni jak nie nadaje się na broń(ale oczywisćie złoto mozna wymienić na broń ), narzędzie, zbyt kruchliwe, ewentualnie jeszcze mają z kosci, drewna etc...
takie prymitywy
Stecu
Pią Sty 26, 2007 12:31 am
czyżby mieszkańcy nowej huty w strojach ludowych ?
ale są raczej ze złota - wkońcu to battla a tu logiki nie ma
Kosa
Pią Sty 26, 2007 12:46 am
no bez przesady, jest logika, wg. Twego toku myślenia to co za problem aby jeden czarodziej rozpierniczył całą armie, a w armii wroga było innych 15 magów? W końcu włada magią to cóz za problem...
Jest logika, są zjawiska fizyczne, metarulgiczne tylko pokryte barwnikiem świata fantazy, a to jest Stecu róznica
Lastaad
Pią Sty 26, 2007 12:53 am
Kosa sam uzywasz kosci...
Lizaki maja bronie z :
a) kamienia
b) OBSYDIANU
c) Drewno nabijane cwiekami ze złota
Są tez złote okucia i ćwieki.
Kosa
Pią Sty 26, 2007 12:59 am
no uzwyam, Ty zapewne też chyba, że ejstes kosmitą
wyluzuj
Piotrek
Pią Sty 26, 2007 9:26 am
Lizaki tak jak inkowie i inne dzikusy mialy dostep do ogromnej ilosci zlote przez co ich bronie sa zdobione tymze surowcem. Nawet dzikus wie ze zlotem sie nie walczy (Panowie z GW sa nizej od dzikusa w hierarhi ludzi )
Thral92
Pią Sty 26, 2007 7:59 pm
pniaku nei dyskryminuj dzikusow w koncu twoje driady to poniekad dzikusy czmu uwazasz ze sa nisko w piramidzie spolecznej
Necro
Wto Sty 30, 2007 4:56 pm
Stecu
Wto Sty 30, 2007 4:59 pm
koszmar ...
Necro
Wto Sty 30, 2007 5:00 pm
Dzięki...
Sykstus
Wto Sty 30, 2007 5:03 pm
Świerzutkie prosto z ogródka Może to z powodu zdjęcia ale te runy ciężko zauważyć w tym jasnym zielonym...
Necro
Wto Sty 30, 2007 5:05 pm
Z tym ogródkiem trafiłeś - klient życzył sobie wiosenne malowanie...
Lastaad
Wto Sty 30, 2007 6:02 pm
Horror...
Thral92
Wto Sty 30, 2007 7:01 pm
jak dla mnei to wygladaja fajnie ja lubie takie jasne kolory
Necro
Wto Sty 30, 2007 7:08 pm
Oni narzekają na jakość malowania... W porównaniu do moich innych prac nie wypada ona jakoś szczególnie dobrze...
Sykstus
Wto Sty 30, 2007 8:57 pm
Oni narzekają na jakość malowania... W porównaniu do moich innych prac nie wypada ona jakoś szczególnie dobrze...
Przyznałeś się do grzechu Necro Ale skoro klient juz zapłacił to ja rozumiem tą jakość
Thral92
Wto Sty 30, 2007 9:04 pm
jak dla mnei tosa wymalowane spoko a wlasnie necro bedziesz pokazywal wymalowane te twoje kraski nie wiem czy te konwersje czy chaosowe?
Necro
Wto Sty 30, 2007 9:07 pm
Najpierw muszę skończyć ich konwertować, dopiero potem będę się zabierał za malowanie - czyli jeszcze trochę mi zejdzie z tym wszystkim...
Stecu
Wto Sty 30, 2007 10:12 pm
a tak wogule to jakie one mają być ?
noralne czy kejos ?
bo jakos niewyobrażam sobie tych zdrajców w roli Dawi Zharr
Thral92
Wto Sty 30, 2007 10:21 pm
no wlasnie. jak ty to bedziesz robil? jednorozce jako chaosniki czy bedziesz cso nowego konwercil?
Stecu
Sro Sty 31, 2007 12:34 am
a teraz wip death rocketa :


mi sie osobiście podoba
ale nie wiem jak ją wykończyć
Kosa
Sro Sty 31, 2007 12:54 am
to wygląda jak fat man
Necro
Sro Sty 31, 2007 8:32 am
Obciąłbym koniec rakiety, tak, żeby za bardzo nie wystawał z tyłu, dodał stateczniki, obrobił jeszcze green stuffem, bo jest po prostu zbyt goła...
Lastaad
Sro Sty 31, 2007 1:46 pm
Mi sie osobicie nie podoba...
Niestety za malo w niej bajerow, moze to moje skrzywienie ale z czego ma to niby strzelac?? To wyglada jak srebrna rakietka polozona na ucietym cannonie...
Dodaj systemy celownicze, zapalnik, jakies dzwignie, ozdob ta rakiete, wypaś poprostu...
Stecu
Sro Sty 31, 2007 3:35 pm
prtzecierz zaznaczyłem zę to wip
ja narazie pokazałem ogólny i poprosiłem o rady
za które dziękuje
Necro
Sro Sty 31, 2007 3:55 pm
Lasti - kłania się czytanie ze zrozumieniem...
A co do tych systemów celowniczych - może być niezły pomysł, ale do tego trzeba sporo odpowiednich części... No chyba, że ktoś preferuje takie, jakie znajdują się na moich organkach...
Stecu
Sro Sty 31, 2007 9:47 pm
Dawi Zharr ciag dalszy :



WIP
wiec sie nie dziwic
p.s
ciekawe czy zgadniecie co jest co ?
Piotrek
Sro Sty 31, 2007 9:55 pm
wozek zlomiarzy napakowany zlomem ? Ta powyzsza rakietnica wymaga jeszcze troche pracy, z jakiego samolociku wzieles bombe?
Stecu
Sro Sty 31, 2007 9:58 pm
z jakiegoś francuskiego dwupłatowca (?)
Nieznasz sie
Sykstus
Sro Sty 31, 2007 9:59 pm
http://img395.imageshack....dscf0532ke0.jpgTo zdjęcie ci nie wyszło i dziwnie wyglada ten chełm na tej rakiecie Jakoś nie tego. A ten dwarf z dredami na bródce to co on ma na głowie ?? Miotłe czy co ?? Ta ręka to tak jakby od jakiegoś orkasa.
Piotrek
Sro Sty 31, 2007 10:00 pm
ten krasnolud z fistem fajnie wyglada tylko zrob im typowe chaosnickie czapki
Stecu
Sro Sty 31, 2007 10:02 pm
Moherowy berecik
tak jak wiekszosć moich krasi
i nie zmieni tego
FREEDOM dla czapeczek !!!
nawet taki mioteł, meduz itp. stecowych
Piotrek
Sro Sty 31, 2007 10:04 pm
zrob im panki jak u slayerow albo chociarz rogi
Stecu
Sro Sty 31, 2007 10:06 pm
nie
badą czapeczki w kliamtach lekko syberyjsko - moskiewkim - toruńskim
Necro
Sro Sty 31, 2007 10:09 pm
Podoczepiaj im kolce na końcach bród...
Stecu
Sro Sty 31, 2007 10:28 pm
nad tym sie zastanowie
ale zawiodłem sie na tobie Necro
liczyłem na bardziej konstruktywną opinie/wyszydzenie
Krysteek
Sro Sty 31, 2007 10:59 pm
SDtecu chyba ci sie nudiło lol nieźle to wykminiłes
Necro
Czw Lut 01, 2007 8:59 am
Dobra, to teraz masz konstruktywną krytykę...
Rób wszystkim krasiom takie same łapy - jeżeli nie możesz sobie skombinować odpowiednich rąk, to odcinaj i przyklejaj tylko dłonie z bronią, a na ramionach rób im kolczugę - będą wyglądali o niebo lepiej... Co do główek - moim zdaniem tylko jedne są słuszne - czaszki obcięte tak, że zostaje górna szczęka - wklejasz je na miejsce głowy, dorabiasz jakieś płyty pancerza z green stuffu i nitujesz (przyklejasz na tej czaszcze maleńkie kuleczki z green stuffu mające imitować nity/śruby). Brody niezłe, tylko jak już wspominałem brakuje mi kolców na zakończeniach. Co jeszcze by można było zmienić - zrób tym kraśkom glany - obklej czubki butów green stuffem i zanituj - mała rzecz, a fajnie wygląda. A co do krytyki - nie chciałem się wypowiadać na temat czapek... Bo to jest jakieś nieporozumienie moim zdaniem... Podobnie ten fist na łapie kraśka wielkości jego samego... Też jakiś niespecjalnie dobry...
Stecu
Czw Lut 01, 2007 3:15 pm
wiem ze czapki narazie dziwinie wyglądaja
ale to jest główny powód dla których robie Dawi Zharr
dlatego nie zrezygnuje z nich
co do łapek to ten z fistem koleś jest bohaterem wiec dlatego ma inne ręce
w tej armi chce zachowac dość duz indywidualność modeli wieć mogą one troche dziwnei wyglądać
z kolcami pokminie
no i fajny patent z tymi glanami
mozę go zastosuje
Necro
Czw Lut 01, 2007 4:37 pm
Jak kolców nie masz, to je strasznie łatwo zrobić... Wycinasz w małe kawałki plasticard i podklejasz na końcach. Masz nieograniczone możliwości co do kształtów i ilości...
Lastaad
Czw Lut 01, 2007 7:52 pm
Meduza na glowie to faktycznie nieporozumienie...
Ogolnie IMO sa narazie słabe, maszyny wygladaja jak wozki ze złomem, brakuje im masy!
Ogolnie malo Chaośne te krasie...
Stecu
Czw Lut 01, 2007 7:58 pm
za tą bmeduze to naśle na cibie dresów
a słyszałeś lastii o pojąciu WIP
pozatym niczego sensownego sie nie spodziewajcie po moich krasiach bo ja normalny nie jestem
Necro
Czw Lut 01, 2007 8:40 pm
Niestety, ale takie tłumaczenie do mnie nie trafia...
Ja też normalny nie jestem... A moje figurki są jakie są...
Stecu
Czw Lut 01, 2007 8:47 pm
Ja też normalny nie jestem... A moje figurki są jakie są...
narcyz
wiem Necro zę ci do pięt nie dorasatm ale staram sie
a zarazem sprawia mi to bawienie przyjemność
Necro
Czw Lut 01, 2007 8:52 pm
Chyba mnie źle zrozumiałeś... Dla mnie nienormalność nie jest żadnym tłumaczeniem wyglądu figurek...
Stecu
Czw Lut 01, 2007 8:54 pm
moze
to dam ci lepszy przykład - Monio
Necro
Czw Lut 01, 2007 8:57 pm
Jakbyście się obydwaj postarali, to by z Was coś było naprawdę porządnego... Zacznijcie się do tego przykładać i szkolić...
Stecu
Czw Lut 01, 2007 9:06 pm
a co nieby robie ?
Necro
Czw Lut 01, 2007 9:22 pm
Powiedz mi tylko jedno... Ile poradników odnośnie rzeźbienia przeczytałeś i spróbowałeś wykonać to, co tam jest pokazane?
Stecu
Czw Lut 01, 2007 9:23 pm
kilka
Piotrek
Czw Lut 01, 2007 9:38 pm
chyba z gazetki do LOTRa
Necro
Czw Lut 01, 2007 9:41 pm
No to poczytaj ich więcej... Bo to naprawdę pomaga. Wiem po sobie...
Necro
Pią Lut 02, 2007 9:15 pm
No i kolejna porcja wipów:


Sykstus
Pią Lut 02, 2007 9:19 pm
WOW Dorób mu jakieś kolce tu i tam.
Stecu
Pią Lut 02, 2007 9:23 pm
co to ?
Centaur ?
z Heros'a III ?
też mi Dawi Zharr
dobrze wykonany ale pomysł mi nie podchodzi
Necro
Pią Lut 02, 2007 9:28 pm
To jest moja wizja, nie Twoja więc Ci się może nie podobać... A oto kolejne fotki:

Runesmith...
Stecu
Pią Lut 02, 2007 9:44 pm
fajny
tylko po co mu ksiażka skoro krasie to ANALfabeci ?
tylko w znaczkami piszą
Sykstus
Pią Lut 02, 2007 9:55 pm
tylko w znaczkami piszą
Widocznie w tej książce są same znaczki P On wygląda jakby jakieś modły odprawiał.
Stecu
Pią Lut 02, 2007 9:57 pm
wyznawaca Czincza ?
Necro
Pią Lut 02, 2007 10:03 pm
Ja Ci dam wyznawca Czincza...
A oto Thane...

Stecu
Pią Lut 02, 2007 10:07 pm
taki sobie
stać cie na lepsze figsy
Necro
Pią Lut 02, 2007 10:08 pm
Mnie się akurat bardzo podoba i nie widzę w nim niczego, co chciałbym zmienić... No może poza kolorkiem...
Kosa
Pią Lut 02, 2007 10:12 pm
good job
pozamieszczaj fotki na BP i napsiz, że ejstes kolegą kosy hehe, czekam tylko na efekt końcowy i weż nie cuduj, że hccesz grać na normalnych dwarfach takimi figurkami! Masz grać chadecją, moze jak to skonczysz beziesz miał najładniesjzą chadecję w Polsce? dozbieraj na jakieś 2,5\3k zanczy się zrób
Necro
Pią Lut 02, 2007 10:21 pm
Dzięki za koment. Na BP może się kiedyś zarejestruję, ale na razie mi jakoś schodzi i schodzi...
A tutaj fotka baaaaardzo starego Witch Huntera...

Sykstus
Pią Lut 02, 2007 10:33 pm
Rzeczywiście stary, już z niego sprey schodzi. Może Sa!nt bedzie go chciał zaadoptowac do swej milicji
Stecu
Pią Lut 02, 2007 10:34 pm
wygląda jakby byl z 75 % z gs
ale fajny
Necro
Pią Lut 02, 2007 10:35 pm
GSu jest w nim dużo... A oto pomalowany Fanatyk (już przedostatnia figurka na dziś do WFB... )

Stecu
Pią Lut 02, 2007 10:38 pm
fajny
a jak robisz takie fajne rozbryzgi krwi ?
Necro
Pią Lut 02, 2007 10:44 pm
Maluję pędzlem...
A oto ostatnia już na dziś figurka - Wiwerna...


Może ją kiedyś skończę...
Piotrek
Pią Lut 02, 2007 10:59 pm
tego fanatyka chyba juz widzialem jak zbierales orki i gobaski chyba ze zrobiles podobnego z urzyciem tego samego patentu
Lastaad
Pią Lut 02, 2007 11:00 pm
Nice, jak zrobiles sztywny łancuch u fanola?
Necro
Pią Lut 02, 2007 11:01 pm
Między ogniwami łańcucha jest cieniutki drut wpuszczony.
Sykstus
Pią Lut 02, 2007 11:02 pm
Piękne skrzydła ma ta Wiwerna. Jak Ci się będzie nudzić to ją dokończysz
Necro
Pią Lut 02, 2007 11:03 pm
Dzięki. Ale i tak będzie na sprzedaż...
Thral92
Pią Lut 02, 2007 11:21 pm
jak dla mnie to to jak zwykle jest super. wez necro zrob cos do dupy bo te wszytskei super konwersje nudne sie robia
Necro
Sob Lut 03, 2007 10:23 am
Do dupy to ja zazwyczaj robię zamówienia... Co mnie zaczyna już trochę denerwować...
Lastaad
Nie Lut 04, 2007 2:55 pm
Juggernaut WIP
Głowa, podstawa, łeb cold one'a oszlifowany dosc powaznie, wszystko plasticard 5mm...

Kosa
Nie Lut 04, 2007 3:06 pm
fajne, wyglada jak turoń, z którym chodzi sie po kolędzie
Piotrek
Nie Lut 04, 2007 3:28 pm
nie ma co tu duzo mowic, napewno lepsze od tych meduz
Necro
Nie Lut 04, 2007 4:03 pm
fajne, wyglada jak turoń, z którym chodzi sie po kolędzie
Kosa, ja nie wnikam jacy do Ciebie kolędnicy przychodzą...
A ogółem bardzo fajne, tylko jeszcze dodaj green stuff... porób nity i takie tam pierdółki... I będzie doskonały...
Piotrek
Nie Lut 04, 2007 4:24 pm
to raczej nie byli kolednicy...
Lastaad
Nie Lut 04, 2007 4:25 pm
Necro jaki masz pomysl na wykorzystanie GSu w tym wypadku? Mysle nad plomieniami puchajacymi z oczodołów i paszczy.
Wreszcie w Dżagenaucie bije demonczine serce a jego krew to ogien wiec...
Ideał

Necro
Nie Lut 04, 2007 4:44 pm
Nie. Oczy zostaw w spokoju. Dorób mu wykończenia z green stuffu. I porób śruby na tych płatach...
Lastaad
Nie Lut 04, 2007 4:49 pm
Wykonczenia tzn te znaczki Hałasu itp?? czy luki miedzy plytami tez uzupelnic?
Necro
Nie Lut 04, 2007 5:21 pm
Wiesz jak wyglądają okucia? Wszystkie kanty obite metalem... Więc zrób na nim coś podobnego...
Lastaad
Nie Lut 04, 2007 6:10 pm
To mi zycia braknie
Necro
Nie Lut 04, 2007 8:38 pm
Trudno się mówi...
Lastaad
Nie Lut 04, 2007 9:12 pm
!=WIP=!


Thral92
Nie Lut 04, 2007 9:23 pm
poweim ci lasti ze to niezle sie zapowiada
Stecu
Nie Lut 04, 2007 9:57 pm
Arachnid ze StarShip Troopers
a tak na serio to głowa fajna ale z reszta to chyba nie masz idei
bo ci kokonek wychodzi ;p
Sykstus
Nie Lut 04, 2007 9:58 pm
Potrzeba będzie dużo gsu żeby to ładnie i spójnie wyglądało. ale narazie jest OKI A nie lepiej było by zrobić coś w stylu tego co pokazałeś na "pomalowanym" zdjęciu ?? 2 kawałki zaokrąglone plastikardu i masz już kończyne ...
Lastaad
Nie Lut 04, 2007 10:00 pm
Stecu jak bys chcial wiedziec jego cialo ma podstawe na starym col onie z ucietym ogonem i i jest on ODWROCONY czyli glowa jest na zadzie :]
Necro
Nie Lut 04, 2007 10:08 pm
Nom, będziesz musiał nad nim sporo z green stuffem posiedzieć... Ale jak go śkończysz może być niezły. Tylko pamiętaj o tym, że jeżeli ma być dopuszczany na mastery, to musi mieć minimum 50% części GW...
Kosa
Nie Lut 04, 2007 10:14 pm
. Tylko pamiętaj o tym, że jeżeli ma być dopuszczany na mastery, to musi mieć minimum 50% części GW...
Kto Ci takie brednie naopowiadał?
Lastaad
Nie Lut 04, 2007 10:14 pm
jest w nim caly Cold One ;p
Necro
Nie Lut 04, 2007 10:16 pm
Na Nowej Gildii kiedyśtam o tym czytałem... A jeżeli się mylę, to mnie Kosa oświeć jaka jest prawda...
Kosa
Nie Lut 04, 2007 10:24 pm
wszędzie mzoesz grać czy mchcesz, oczywiscie za wyjatkiem GT i WM, tam musi być 100% GW konwersje dopuszczlane, ale raczej konwersje a nie robienie figurek od podstaw
Necro
Nie Lut 04, 2007 10:26 pm
A jak ma się sprawa do tzw. figurek alternatywnych? Można, czy nie?
Kosa
Nie Lut 04, 2007 10:28 pm
można, mozna tylko nie na tych dwóch wyzej wymienionych imprezach, gdyż to jest GW
Necro
Nie Lut 04, 2007 10:31 pm
A, no to świetnie...
Lastaad
Nie Lut 04, 2007 10:36 pm
WIP


Niemam pomyslu gdzie ladowac ten GS...
Necro
Nie Lut 04, 2007 10:38 pm
Coś Ty mu zrobił?
Lastaad
Nie Lut 04, 2007 10:40 pm
sam niewiem... niemam pomyslu jak wykorzystac ten zielony szit
Necro
Nie Lut 04, 2007 10:42 pm
Ściągnij to... Jak będę miał czas, to Ci rozrysuję jak to zrobić...
CiumaŹ
Pon Lut 05, 2007 4:58 pm
Czy to główka do jugernauta korna? Czy poprostu jakas konwersja cold-ona?
Lastaad
Pon Lut 05, 2007 4:59 pm
Tak, robie z niego Juggernauta Khorne'a
(kupilem boxa herdów )
Piotrek
Pon Lut 05, 2007 5:07 pm
hehe pierwszy box Nie mam army booka do beastow wiec ci go chyba nie drukne ;/
W najblizszym czasie wsadze fotki glade guardow jak wszystkich skoncze
Necro
Pon Lut 05, 2007 5:26 pm
Jak chcecie AB do bestii w pdfie, to Wam mogę do klubu podrzucić, bo mam na dysku...
Lastaad
Pon Lut 05, 2007 5:34 pm
Kurde ja mam wszytskie AB, nei o to w tym temacie chodzi!
PS: Pniu nie potrzebuje go na gwalt, ale wiesz gs jest nadal aktualny
Lastaad
Wto Lut 06, 2007 8:53 pm
Stecu
Wto Lut 06, 2007 9:03 pm
niepodoba mi sie ten gs na nim
Necro
Wto Lut 06, 2007 9:15 pm
Może jak mi powiesz co z tego green stuffu miało powstać, to będzie mi to łatwiej ocenić... Bo jakoś nie mogę dociec co to ma być...
Lastaad
Wto Lut 06, 2007 9:20 pm
Ale co?
Kosa
Wto Lut 06, 2007 9:24 pm
nie zawsze warto na siłe dodawać jakieś bajerki
Sykstus
Wto Lut 06, 2007 9:24 pm
To coś na czubku rogu jest bez sąsu P
Piotrek
Wto Lut 06, 2007 9:57 pm
calkiem spoko tylko to cos na rogu nie bardzo podchodzi
Necro
Wto Lut 06, 2007 10:13 pm
Lasti - ja po prostu nie pojmuję co ma ten green stuff przedstawiać... Bo zostawienie wałka z gsu na figurce do mnie nie przemawia...
Piotrek
Wto Lut 06, 2007 10:14 pm
Necro
Wto Lut 06, 2007 10:17 pm
Mało widać na tych fotkach. Wziąłbyś je jakoś obrobił choć troszkę...
Piotrek
Wto Lut 06, 2007 10:21 pm
mialem maly remoncik i lampki jeszcze nie zamontowalem :/ a pozatym komp mi o maly wlos wybuch
Necro
Wto Lut 06, 2007 10:30 pm
To jak będziesz miał lampę, to zrób z lampą. A poza tym - widzę jedynie, że SĄ rozjaśnione... Co do jakości to się na razie wypowiedzieć nie mogę...
Sykstus
Wto Lut 06, 2007 10:44 pm
Ten sztandar... Nie moge na niego patrzeć. Co na nim jest jakaś tarcza ??
Necro
Wto Lut 06, 2007 10:46 pm
Sztandar jest najmniej ważny... Mogli komuś zakosić...
Sykstus
Wto Lut 06, 2007 10:49 pm
Sztandar jest najmniej ważny...
Sztandar jest najmniej ważny Człowiek czy ty wiesz co się działo jak półk stracił swój sztandar ?? On powinien być najważniejszy Wygąda jak by był od jakichś bretońskich wieśniaków...
Kosa
Wto Lut 06, 2007 10:51 pm
to są leśne elfy, wątpie w to aby zakosili sztandar bretońcą, ludzki sztandar bleeeee. WE mają bardzo ładne chorągwie. Zresztą widizałeś aby z tak wielką szmatą łazili w ukryciu po lasach?
Ogólnie nic się nie da powiedizeć po tych fotkach
Piotrek
Wto Lut 06, 2007 10:52 pm
od wiesniakow to twoje sisterki maja armory Specialnie zrobilem cos wiekszego bo mi sie zwyczajnie nie podobaja te male WE sztandarki. A ta tarcza to taki moj znak firmowy moich lesniakow, jak bede driady malowal to tez im cos podobnego wymysle.
Necro
Wto Lut 06, 2007 11:00 pm
Jeżeli to jakoś w historię włączysz to spoko...
Lastaad
Pią Lut 16, 2007 10:19 pm
Necro
Pią Lut 16, 2007 10:27 pm
No to tak jak już Ci powiedziałem - jest dziwny... A poza tym, mnie nie pasują te glizdy... Wziąłbyś kawał jakiejkolwiek balsy, modeliny, czy czegokolwiek i podoklejał wszystkie elementy do tego, a potem ładnie spoił wszystko green stuffem... A tutaj mamy kupę macek w którą powtykałeś części. Niby tak to ma wyglądać, ale idealne nie jest...
Stecu
Nie Lut 18, 2007 8:24 pm

Kolegium Magiczne

Toporek kazdy moze mieć (wiP)

Hand of Hasut

I ma ktoś coś do czapeczek ? (wip)
Necro
Nie Lut 18, 2007 10:08 pm
Ci ostatni to wypisz wymaluj Vostroyanie... A co do reszty... Takim hełmom mówimy zdecydowane nie... Chłopie, ładne ufoki by musiały być z tych krasnali, żeby miały takie pociągłe mordy...
Sykstus
Nie Lut 18, 2007 10:14 pm
Czapki teraz tak ciekawie Kislevsko wyglądają, tylko te brody... Na początku myślałem że mają na odwrót głowy przyklejone i że to płaszcze na plecach. Ale nawet nie źle. ten mag z kulą armatnią.. dorób do kuli języczki ognia będzie fajnie wyglądać
Lasti ten spawn wyglada jak wymiociny Nurgla I taką jaszczurkowata posture ma (widac nawyki lizaka )
Necro
Nie Lut 18, 2007 10:35 pm
To też jest fakt... Nad brodami jeszcze powinieneś nieco popracować...
Stecu
Pon Lut 19, 2007 12:34 pm
A co do reszty... Takim hełmom mówimy zdecydowane nie... Chłopie, ładne ufoki by musiały być z tych krasnali, żeby miały takie pociągłe mordy...
nieładnie to tak pisać postów kiedy sie jest narąbanym :p
co do bród - nie pasuja mi te na blundach i 3 magu (tym z kulą)
potnie im sie ręce i zrobi sie takie jak na srodkowym magu, czy na czempionie od warriorów - takie mi sie już podobaja
dzięki za krytyke
Piotrek
Pon Lut 19, 2007 2:42 pm
Stecu nie wydaje ci sie ze te brody nie sa za duze? Te helmy tez nie sa zbyt zarabiste troche ci jeszcze brakuje do monia
Necro
Pon Lut 19, 2007 4:18 pm
nieładnie to tak pisać postów kiedy sie jest narąbanym :p
Nie byłem wtedy narąbany... Ale tak na serio... To po prostu takich hełmów nie powinieneś tak montować, tylko je przykrócić i zrobić z tyłu np.: osłonę na kark. I wtedy by to już jakoś sensownie wyglądało...
Necro
Pon Lut 19, 2007 5:24 pm
Spoko, moje też są paskudne, więc nie masz się czego bać...
Stecu
Pon Lut 19, 2007 5:25 pm
tylko moje są ciut mniejsze
Necro
Pon Lut 19, 2007 5:32 pm
Ta morda na końcu mi coś nie pasuje...
Lastaad
Wto Lut 20, 2007 2:35 pm
Szyderca ze mnie....
Sądze iż ci zacni przedstawiciele rasy Krasnali, prawdopodobnie pochodzą z jakiejś podrasy żyraf bo szyje to maja długieeee, o wiele za dlugie.
Pozatym brody, które powinny być ładnie SPLECIONE i zakończone złowrogimi ozdobami, wyglądaja jak PARÓWY z nacięciami (takie jak na grilla). Pozatym na głowach urzęduja jak zawsze nieśmiertelne meduzy...
Długa droga przed tobą...
Stecu
Wto Lut 20, 2007 4:01 pm
zrób lepszego to pogadamy
...

Sykstus
Wto Lut 20, 2007 5:27 pm
zrób lepszego to pogadamy
My oceniamy Stecu to co wykonałeś.
"Wiesz co ..... dajesz pd krytykę modele... a nie swój wiek czy zdolności (tak mi kiedys napisano i sie z tym zgadzam)..."BARTO
Zrób zdjęcie z kraśkiem z boku rzeby można ocenić skale LAsti czapki te ostatnie sa już oki.
Kosa
Wto Lut 20, 2007 7:52 pm
ej weż wyluzuj
Lasti wydał swój poglad i co żle? Napisał co jest złe, napsiał wyrażnie, że brody powinny być ładnie splecione i przyozdobione, przecież nie napsiał, ej te brody są do dupy...
To po co zamieszczasz te prace? Jakktos powie, że sa okey to sie cieszysz, wiesz to jest normalne, ale jak ktoś powie coś o nich negatywnego to się wkurzasz, wiesz co, wydoroślij troszke człowieku
Necro
Wto Lut 20, 2007 10:41 pm
Stecu, to ostatnie zdjęcie to bolec? Bo jakiś taki dziwny... I cięciwy nie widzę...
Stecu
Wto Lut 20, 2007 10:45 pm
cięciwe dorobie na dniach
pod złym kątem zrobiłem zdjecie i niedokładnie widać jak łuk jest ułożony
to szczyt technologi hobgoblińskiej ;p
Necro
Wto Lut 20, 2007 11:03 pm
A, no to chyba, że tak. Zwracam honor.
Piotrek
Sro Lut 21, 2007 7:07 pm
Krasie dla mnie maja zbyt "parowczaste" brody, ja osobiscie wolalbym przy nich posiedziec troche dluzej i zrobic takie jakie byc powinny Bolec mi za bardzo nie podchodzi, nie podobaja mi sie te okucia z GS'u
Stecu
Sro Lut 21, 2007 7:55 pm
Pniaku - dopiero niedawno znalazłem poradnik Hotstuffa dotyczący bród więc dlatego poprzednie brody był takie jaki były
moze nie są teraz genialne ale napewno lepsze , pozatym ciągle sie rozwijam
sorry za zdjęcia ale nie moge nigdzie znaleźć dobrzego oświetlenia

objecuje że tym razem nie pogryze za komentarze
Piotrek
Sro Lut 21, 2007 8:10 pm
o jezu... bez rak wygladaja jak owlosione slupy a teraz na powarznie, brody ci sie chyba zbyt bardzo zlały i zrob im te koncowki na brodach, czapek nie komentuje poniewarz nie podoba mi sie wogole ta koncepcja
Stecu
Sro Lut 21, 2007 8:33 pm
looz każdy ma swoje zdanie
a co do zlania sie brody to dobrze ze tak wygląda
a co do końcówek na brodach - nie jestm do knca przekonany
pozatym przeraża mnie myśl o robieniu minimum 4 szpiców na 60 modelach
ale sie zobaczy
Sykstus
Sro Lut 21, 2007 8:38 pm
Jeszcze 100 bród i może dojdziesz do tego żądanego efektu. Zastanawiam sie nad zabawą z drucikami, przeplatasz takie dwa i masz jeden "warkocz brody". MOwa o miedzianym druciku albo i cieńszym. To by świetnie wyglądało, ale też kosztowało by dużo pracy...
Stecu
Sro Lut 21, 2007 8:43 pm
już lepiej by było robić to nitką
ale tak porąbany nie jestem
praca syzyfowa
Sykstus
Sro Lut 21, 2007 9:18 pm
już lepiej by było robić to nitką
Niewyobrażam sobie jakbyś to chciał robić nitką NItka nie jest "twarda" nie da się jej tak wyginąc żeby nei zmieniała kształtu. NItke musiałbyś nie wiem może glutem(super glue) zalewać...
Stecu
Sro Lut 21, 2007 9:31 pm
a drucik jest za duży
Kosa
Sro Lut 21, 2007 9:50 pm
drucik to dobry pomysł, kupujesz cieniutki, robisz warkocz i obklejasz jeszcz GS
Piotrek
Sro Lut 21, 2007 9:58 pm
Taki modelarski,cieniutki, necro chyba taki ma
Stecu
Czw Lut 22, 2007 11:18 am
drucik to dobry pomysł, kupujesz cieniutki, robisz warkocz i obklejasz jeszcz GS
a wiesz ile modeli potrzebuje do rozpy na 1350 ?
71
zakąłdając ze każdy model ma tak brode 6 częściową to daje mi 426 elementów do odrutowania
dziękuje nie biore
Necro
Pon Lut 26, 2007 3:18 pm
Sykstus
Pon Lut 26, 2007 3:26 pm
Co to jest ...
Necro
Pon Lut 26, 2007 3:42 pm
Możesz zgadywać... Co to jest i za co będzie robiło i w jakiej armii...
Sykstus
Pon Lut 26, 2007 3:47 pm
Możesz zgadywać... Co to jest i za co będzie robiło i w jakiej armii...
Chaos Demon jakiś ??
Necro
Pon Lut 26, 2007 3:48 pm
Nie inaczej... Tylko jaki?
Sykstus
Pon Lut 26, 2007 3:56 pm
Nurgle ?? The greate unclean ??
Necro
Pon Lut 26, 2007 4:49 pm
Normalny demonek Nurgla... Brawo, prawie trafiłeś...
Sykstus
Pon Lut 26, 2007 5:31 pm
Normalny demonek Nurgla... Brawo, prawie trafiłeś...
Eh wygląda na lepszego niż zwykły
Necro
Pon Lut 26, 2007 5:46 pm
Ale nim nie będzie... Poza tym, skąd wiesz, że wygląda na lepszego? Nie masz takiego modelu jak Exalted Daemon of Nurgle...
Sykstus
Pon Lut 26, 2007 6:37 pm
Poza tym, skąd wiesz, że wygląda na lepszego? Nie masz takiego modelu jak Exalted Daemon of Nurgle...
Widziałem model The greate unclean z FW, twój jest ciekawszy. Tamten wygląda jak rozkładająca się beczka z jakimś tasakiem w łapie...
Necro
Pon Lut 26, 2007 6:50 pm
A dziękuję...
Lastaad
Pon Lut 26, 2007 7:33 pm
Woodi fajne porownania ^^
FW do Necra
Necro
Pon Lut 26, 2007 7:51 pm
Ty się go nie czepiaj, tylko oceń moją pracę...
Sykstus
Pon Lut 26, 2007 9:37 pm
Woodi fajne porownania ^^
FW do Necra
FW ma perfekcyjne i szczegółowe wykonanie, ale pomysł Necra na tego demonka bardziej mi się podoba...
Thral92
Pon Lut 26, 2007 9:43 pm
cod nad cudy alleluja tyle mam do powiedzenia necro powinien wprowdzic oplaty za samo ogladanie jego figsow
codo krasi steca. piekne fartuchy, chlopaki sie nie zapala od ognia jak beda pracowali np w kuzni
Necro
Wto Lut 27, 2007 3:51 pm
Bez przesady, aż taki doskonały nie jest...
Piotrek
Sro Lut 28, 2007 10:28 pm
jest jeszcze lepszy
Necro
Sro Lut 28, 2007 10:55 pm
Mimo wszystko dzięki Pniaku...
[ Dodano: Pon Mar 26, 2007 9:16 pm ]
Sykstus
Pon Mar 26, 2007 10:31 pm
Ci chaośnicy tak jakoś nie tak, coś im brakuje. A ten dark elf to nie wie że o zbroje trzeba dbać zardzewiała cała
Necro
Pon Mar 26, 2007 10:32 pm
Miała być zakrwawiona...

A tutaj jeszcze znalazłem Hellcannona...
Sykstus
Pon Mar 26, 2007 10:48 pm
Hmm taki jakiśm Qrde malo tu tego .... mało barw, wolałbym schemat drzewno krwisto ciemnozłoty, bo takto taki jaiś monokolorowy dla mnie. No nie widać tak pięknie twego kunsztu
Necro
Pon Mar 26, 2007 10:53 pm
Nie chce mi się wrzucać wszystkich fotek, ale on jest zrobiony 3 różnymi inkami... I na żywo wyglądał tak, jakby się mienił różnymi kolorami...
Kosa
Pon Mar 26, 2007 10:55 pm
choaśnicy pierwsza klasa, DE mi się nie podoba, helka też, chodzi mi oczywisćie o schematy kolorystyczne, bo wykoanie na duży plus, zresztą to już rutyna
Necro
Pon Mar 26, 2007 10:57 pm
A właśnie, co do Maruderów... Na nich się uczyłem nowego sposobu malowania skóry... Daje rady?
Kosa
Pon Mar 26, 2007 11:01 pm
na stół to jak najbardziej daje rady
Necro
Pon Mar 26, 2007 11:02 pm
To git, bo podobnie mam zamiar Krasie malować...
Sykstus
Pon Mar 26, 2007 11:07 pm
Na twarzy skóra świetna, ale muskóły nie wyglądają tak świetnie, na mój gust za żółte ;/
Kosa
Pon Mar 26, 2007 11:10 pm
boże, to jest na stół! Gdyby każda armai była tak pomalowana to byłoby super, po prostu megasuper. Zreszta nie będe porównywał tych muskół do muskół wardanceró, z których musiałem zmywać farbe po kimś ...
W sklai 10\10 w kategori table top, to tym chaośnikom dałbym 8+ z wieeeeeeeeelkim plusem, prawie jak 9 z minusem
Stecu
Wto Mar 27, 2007 2:57 pm
mi sie osobiście strasznie podoba helka
maruderzy tez fajnie tylko podstawki za skape
a coldów nie skomentuje ...
Necro
Wto Mar 27, 2007 3:55 pm
Muskuły na żywo nie są takie żółte, to odblask światła. Podstawki takie sobie życzył klient, więc takie są pod całą armię. I jakoś nie mam ochoty robić lepszych...
Sykstus
Wto Mar 27, 2007 6:08 pm
Muskuły na żywo nie są takie żółte, to odblask światła.
To spoko, jak zdradzisz mieszanke to sam sobie spróbuje w realu pomalować i zobacze czy to lepsze od starej wersji mixu tanneda, dwarf flesha i chesnut inka
Necro
Wto Mar 27, 2007 6:18 pm
To jest tak... Tanned Flesh na to idzie Chestnut Ink w sporej ilości. Czekamy aż wyschnie, na to sam Tanned potem 70 do 30 Tanned i Dwarf, potem 30 do 70, potem sam Dwarf, potem 70 do 30 Dwarf i Elf, potem 30 do 70, potem sam Elf i potem na najwyższe krawędzie Elf plus nieco Bleached Bone'a. Czasami (zwłaszcza jak to jest mniejsza powierzchnia) można sobie odpuścić te dwa przejścia i zrobić jedno, 50 do 50.
Sykstus
Wto Mar 27, 2007 8:59 pm
Hmm musze powiedzieć że niczym mnie nie zaskoczyłeś W grudniu mówiłeś o takim malowaniu twarzy.. w realu wygląda świetnie
Necro
Wto Mar 27, 2007 9:05 pm
Zwiększyłem ilość przejść. A poza tym, na koniec daję jeszcze mocno rozwodnionego inka. Ale żeby to ładnie wyszło, to przejścia muszą być gładkie. Stary sposób był z mniejszą ilością przejść i bez tego rozwodnionego Chestnuta na wierzch.
Sykstus
Wto Mar 27, 2007 9:28 pm
No tak, ale takto to to samo No opalenizne lepiej widać
Necro
Wto Mar 27, 2007 9:35 pm
Nie opaleniznę, a takie chamskie przejścia - widać dokładnie gdzie jaki kolorek się kończył jak nie mieszałeś...
Sykstus
Wto Mar 27, 2007 9:59 pm
Nie opaleniznę, a takie chamskie przejścia - widać dokładnie gdzie jaki kolorek się kończył jak nie mieszałeś...
hmm nie wiem jak to robiłem (mieszałem tylko 2 razy, taned mix dwarf, dwarf mix elf) ale nie widać chamskich przejść
Stecu
Wto Mar 27, 2007 10:01 pm
no to ja mam życzliwą radę dla ciebie :
zmień patrzałki na mocniejsze
Necro
Wto Mar 27, 2007 10:01 pm
A pojechałeś rozwodnionym Chestnutem na wierzchu?
Sykstus
Wto Mar 27, 2007 10:07 pm
Później tak i wygląda na opaloną Tylko to był mocno rozwodniony, bo jeźeli nei to wyglądała by na przypieczoną. Nic nie przebijej wyglądu skóry jak nałożymy inka na samego tanneda, wtedy mamy buraka
Necro
Wto Mar 27, 2007 10:08 pm
No to nie wiem, jak ja ją maluję takim sposobem, jakim napisałem, to nie wygląda na opaloną... Jest po prostu koloru ludzkiej skóry...
Sykstus
Wto Mar 27, 2007 10:16 pm
Ludzkiej, takiej środkowo europejskiej. Napewno nie mieszkaniec pasa podzwrotnikowego, noi nie północy I przyuważ że jak pojedziesz chesnutem po wszystkim (tj też oczy i usta) to jak pomalujesz całą skóre to ci się ładnie oczka świecą
Necro
Wto Mar 27, 2007 10:50 pm
Rozwodniony Chestnut mistrzu nie świeci... To, że nie świeci świadczy właśnie o tym, że jest dobry do malowania ostatniej warstwy...
Sykstus
Wto Mar 27, 2007 11:30 pm
Miałem na myśli zwykłego chesnutta na początku... wiesz dziwne to wszystko. Malowałem skórę próbną i wyszła opalona a jak pomalowałem 5 twarzyczek na siostrach, to skóra wyszła normalna :p
Kosa
Wto Mar 27, 2007 11:44 pm
woodi, zapodaj fotki tych swoich sisterek albo je chociaż przynieś i pochwal się jak CI idzie malowanie, a nie wymądrzaj się czasami, bo nie da się Ciebie czytać...
Necro
Sro Mar 28, 2007 11:15 am
Miałem na myśli zwykłego chesnutta na początku...
Dlatego się daje tego rozwodnionego na wierzch i potem jeszcze lakier matowy, żeby to świecenie się zniwelować. A pooza tym, Ty lakierowałeś te figurki? Bo jak nie, to cię jeszcze mała niespodzianka czeka, jak masz zamiar to zrobić...
Sykstus
Sro Mar 28, 2007 3:35 pm
Ty lakierowałeś te figurki? Bo jak nie, to cię jeszcze mała niespodzianka czeka, jak masz zamiar to zrobić...
Mam zamiar polakierować jak pomaluje, a możesz szerzej o tej niespodziance ??
Kosa jak zasponsorujesz mi aprat cyfrowy to mogę tu zamieścić zdjęcia każdej figurki z osobna A takto moge ci tylko przynieś próbki tj twarz(wymęczyłem maguske we) i płaszczyk( na siostrze z stormbolterem).
Necro
Sro Mar 28, 2007 5:44 pm
Owszem, mogę szerzej... Po polakierowaniu (tj. dobrym polakierowaniu, a nie takim czymś, jak to Pniaku zrobił, oczywiście, no offence ale lakier matowy, który się świeci? ) na figurce obserwujemy coś w stylu wyostrzania barw. Nie wiem, czego to wina, ale tak się dzieje, to jest fakt...
Sykstus
Sro Mar 28, 2007 6:57 pm
Hmm jesli wierzyć Pniakowi to ostatnich łuczników dobrze posprejował ( z odpowiedniej odległości ). Z tym wyostrzeniem to niby źle, niby dobrze... się zobaczy
Piotrek
Sro Mar 28, 2007 8:27 pm
Spreyjest spoko tylko trzeba z odpowiedniej odleglosci spreyowac
Necro
Nie Kwi 01, 2007 5:35 pm
Sa!nt
Nie Kwi 01, 2007 5:49 pm
Wszystko fajnie ale mam jedno ale, może mam inne wyobrażenie krasnoludów jak Ty ale nie moge znieść widoku krasnoluda z mieczem jako hand weapon, daj mu jakiś mały miecz albo topór.
Stecu
Nie Kwi 01, 2007 6:03 pm
jestem zdecydowanym przeciwnikiem gołych dup slayersów
a ten mieczyk to mozę faktycznie lekko zaduzy ;p
Necro
Nie Kwi 01, 2007 6:52 pm
Ja też nie lubię, ale to ma oznaczać raczej status jego władzy - przywłaszczony sobie z trupa jakiegoś innego lidera bandy... A co do gołych dup Slayerów - po prostu nie chce mi się robić im butów i spodni, więc zostają takie, jakie są...
Kosa
Nie Kwi 01, 2007 9:34 pm
banda zapowiada się pieknie, ale po co Ci takie podstawki?? Pamietaj to mordheim, krasnale sa małe i to ich plus, a tak to zwiększasz rpzmiar figurki niemalże dwukrotnie, ale dla mnie to plus, moji snajperzy będą mieli jeszcze łatwiejsze cele
Necro
Nie Kwi 01, 2007 9:54 pm
Kosa
Nie Kwi 01, 2007 11:05 pm
będzie widoczny to ibee mógł do niego strzleać
Sykstus
Nie Kwi 01, 2007 11:09 pm
Fajną ma kufajke I co będzie miał w drugiej ręce ??
BTW skąd masz takie fajne elementy gruzów ?? I ten ogórek do Mordka czy jakieś zamówienie czy co?? Bo podstawka sugeruje mordka...
I jak tam sklejka ? Pasuje ??
Necro
Pon Kwi 02, 2007 7:34 am
będzie widoczny to ibee mógł do niego strzleać
Dobra Kosa, jak tak to tak. Krasie idą na półkę, a od jutra robię czołgający się Klan Eshin.
A co do Twoich pytań Woodi - on ma dwie ręce zajęte, gruzy sam nie wiem od kogo mam, ktoś mi je z bitsami dał, ale występują one w zestawach startowych do LotRa albo Battleforce'ach. A sklejka jest git.
Sa!nt
Pon Kwi 02, 2007 11:52 am
W takim razie ja będe grał badą nieumarłych... Na podstawki poprzyklejam grobowce i będzie z nich wystawała tylko ręka z bronią A Ogr genialny. Dla takich figurek chce mi się grać ogrami.
Necro
Pon Kwi 02, 2007 5:09 pm
No widzisz, też jest patent. A ja się właśnie dowiedziałem, że one mogą być bardziej grywalne niż na małych podstawkach, bo będą widziały z okien, a podobno na większości turniejowych makiet okna ustawione są tak, żeby Krasie nie dały rady przez nie widzieć...
Kosa
Pon Kwi 02, 2007 5:28 pm
czołgający klan Eshin, wystająca ręka trupa moze ja jej nie zobacze, ale sama też nic nie będzie widziała, podobnie z czołgajaćym sie szczurem :/ , jednak elfy mają to do siebie, że one potrafią sie tak ustawić aby kontrolować cały plac boju . Zresztą w mordce bardzo chodzi o wysywig, więc nie wiem jak Ty chcesz grać tą ręką szkieleta
Necro
Wto Kwi 03, 2007 9:15 am
Thral92
Wto Kwi 03, 2007 7:47 pm
wyszedl ci lepiej niz calkiem. tylko ta dziara i tatoo
Necro
Wto Kwi 03, 2007 9:22 pm
On ma same tatuaże i się właśnie zastanawiam, co zrobić, żeby to poprawić...
[ Dodano: Wto Kwi 03, 2007 9:59 pm ]
Stecu
Sro Kwi 04, 2007 12:19 pm
musiałeś zepsuc te tatuaże, mistrzu ? ;>
Necro
Sro Kwi 04, 2007 4:31 pm
Wiesz co, tak naprawdę, to się zastanawiam, czy ich całkowicie nie zamalować... Ale na razie skończę reszte bandy...
Sykstus
Sro Kwi 04, 2007 7:49 pm
Teraz wyglądają lepiej, wcześniej to tak jakoś nie pasowały
Necro
Sro Kwi 11, 2007 6:04 pm
Sykstus
Sro Kwi 11, 2007 10:40 pm
Ale slayerom możesz zrobić tatuaże tylko: powinny być niebieskie i proponowąłbym jakieś runy albo co... I wiesz że bodyguard ma być murzynem
Necro
Czw Kwi 12, 2007 8:17 am
Może zrobię im tatuaże. Jak mi się będzie chciało...
A bodyguard nie będzie murzynem. Koniec.
Piotrek
Czw Kwi 12, 2007 2:29 pm
MY CHCIEC MURZYNA!!! WAAAAGHH murzyn by sie sprzydał, byłby "orginalny" chyba że necro nie umie go pomalować
Sykstus
Czw Kwi 12, 2007 2:41 pm
chyba że necro nie umie go pomalować
I tutaj jest diabeł ukryty.... ;p
Necro
Czw Kwi 12, 2007 5:25 pm
No, owszem, nie znam kolorków na brązową skórę... A eksperymentować mi się nie chce, za leniwy jestem. Więc będzie biały...
Piotrek
Czw Kwi 12, 2007 5:34 pm
W takim razie będzie to drugi biały murzyn w historii (Pierwszym jest Jackson )
Necro
Czw Kwi 12, 2007 6:00 pm
To może drugi mulat RP? (bo przecież pierwszy to Lepper... )
Sykstus
Czw Kwi 12, 2007 7:05 pm
To możew drugi mulat RP? (bo przecież pierwszy to Lepper... )
NIe... pierwszy biały murzyn w WFB a dokładniej Mordhaimie ;p
Necro
Czw Kwi 12, 2007 7:11 pm
To już jak kto woli...
Stecu
Czw Kwi 12, 2007 7:34 pm
ja wpadne do hobbita to zobaczycie prawdziwego mulata
bynajmnie nie chodzi o mnie tylko o mojego figsa
btw
Woodi co z sisterkami ? :>
Sykstus
Czw Kwi 12, 2007 8:48 pm
btw
Woodi co z sisterkami ? :>
Ja zdam inne pytanie... co z moim ice blue od Maripa??? Gdzie są moje posypki z Grybowa ?? Jak ktoś ma posypke na zbyciu to byłbym zobowiązany....
Stecu
Czw Kwi 12, 2007 8:53 pm
oficjalnie maripo go zapomniał czy jakos tak
ale przypomniałem mu o nim dziś
ale co z sisters of sigmar ? ;>
Sykstus
Czw Kwi 12, 2007 9:03 pm
ale co z sisters of sigmar ? ;>
Death topic... musze zapoznac się z wszystkimi bandami... a nie chce mi się ;p
Necro
Czw Kwi 12, 2007 9:24 pm
Nie chcę nic mówić, ale aktualnie death topic to 40k. Ja już nawet przestałem myśleć o kończeniu armii do niego, bo aktualnie nie mam kasy...
Sykstus
Czw Kwi 12, 2007 10:05 pm
Nie chcę nic mówić, ale aktualnie death topic to 40k. Ja już nawet przestałem myśleć o kończeniu armii do niego, bo aktualnie nie mam kasy...
Dla mnie wh40k cały czas jest żywe Właśnie zajmuje się płaszczykiem cannoneski... Necro rzucisz tylko spreya na kapturowców i działaj... A jak brak ci kasy to pomaluj coś na ebay-a i sprzedaj...
Necro
Czw Kwi 12, 2007 10:10 pm
Załatw mi porządne konto na eBayu, to pogadamy. To raz, a dwa - jak mam pomalować coś, jeżeli nie mam podkładu? A jak mam go kupić, jeżeli nie mam kasy? Błędne koło...
Sykstus
Czw Kwi 12, 2007 10:23 pm
A jak mam go kupić, jeżeli nie mam kasy? Błędne koło...
Musisz jakoś skombinować kase nie wierze że nie potrafisz
Necro
Czw Kwi 12, 2007 10:35 pm
Nie moja sprawa, w co wierzysz w co nie, to raz. Dwa - pierwsze modele jakich dotknie pędzel to będą zapewne figurki Alchemików do Konfry, już nie mogę się doczekać malowania tych zaje@#$%^& modeli. Potem zapewne pójdą pod pędzel pozostali członkowie bandy, których mam zamiar w najbliższym czasie zrobić. Potem albo się zabiorę za malowanie czegoś do WFB albo wywalę to w diabły, bo już mnie cholerstwo zaczyna denerwować...
Sykstus
Czw Kwi 12, 2007 10:41 pm
Potem albo się zabiorę za malowanie czegoś do WFB albo wywalę to w diabły, bo już mnie cholerstwo zaczyna denerwować...
Tak, tak WFB jest złe Zaprezentowałbyś jutro modele do Konfry w szkole ...
Necro
Czw Kwi 12, 2007 10:54 pm
Jakbym je miał u siebie, to by było cudownie...
Stecu
Pią Kwi 13, 2007 3:02 pm
Tak, tak WFB jest złe
Ty mały heretyku uważaj bo zachaczysz o warninga
pozdrawiam
Stecu
Necro
Pią Kwi 13, 2007 3:16 pm
Ehhh...
Żeby kto inny czego innego nie zachaczył...
Stecu
Pią Kwi 13, 2007 6:40 pm
?
mozesz jaśniej ? :>
Necro
Pią Kwi 13, 2007 7:46 pm
Tak, mogę jaśniej i bardzo zwięźle...
Uważaj...
Zontok
Pon Maj 07, 2007 6:14 pm
WEZCIE WRZUCCIE COS NOWEGO BO NIEMA JUZ CO OGLADAC!!!! ZWłASZCZA TY NECRO!!!!
Necro
Pon Maj 07, 2007 7:41 pm
Nie mam cyfrówki, to nie mogę zdjęć porobić. A chwilowo kumpel nie może mi pożyczyć. Musisz uzbroić się w cierpliwość.
Thral92
Sob Maj 12, 2007 3:37 pm
necro czemu na wszystkich krasnalach jest taka niebieska smuga na kazdej broni. czyzby moczli je w tuszu i pisali toporami?
Necro
Sob Maj 12, 2007 4:36 pm
Jak maluję metal, to go zawsze pociągam tuszem. Miało to imitować stal, ale wyszło tak średnio.
[ Dodano: Pon Maj 14, 2007 5:15 pm ]
Sykstus
Pon Maj 14, 2007 6:35 pm
Jesli chodzi o sculpting To za bardzo na motor wygląda z tyłu (chyab z e tak miało być) Młot sam modelowałeś czy taki był ?? Ma fajny płomień. Znaczek na płaszczu oki. Rogi mają za duży kontrast ten bleached czy skull strasznie się gryzie, nie ma tego przejścia. Blacha rozi wrażęni przepalonej Ciekawe... tylko podstawka nie pasuje... powinna być jakaś krew albo troche czarnej ziemi, czy coś... ta piękna zielona trawka jakoś nie pasuje ;/
Stecu
Pon Maj 14, 2007 6:40 pm
dużo zyskał na malowaniu
Necro
Pon Maj 14, 2007 6:46 pm
A dziękuję Stecu.
A co do młotka i malowania i reszty... To tak. Młotek jest zrobiony z części do Imperium, Krasi oraz gargulca z tych budynków do 40k. Co do przejść - właśnie o to chodzi, że to nie ma być przejście, tylko imitować prawdziwe poroże - jak się zwierzak głową ociera o drzewo to ściera górne, brudne warstwy rogów. I powstaje właśnie coś na kształt takich pasków. A co do wyglądu motoru - owszem, takie było założenie, przecież on nawet rurę wydechową ma...
[ Dodano: Pon Maj 14, 2007 5:47 pm ]
Kosa
Pon Maj 14, 2007 7:04 pm
wykonanie bardzo dobre, ale on do mnie nie przemawia jako taurus, po pierwsze skrzydał, dla mnie to powinny być błoniaste skrzydła, podstawka też mi nei przypadła do gustu chcoiaż jest naprawde bardzo ładna, ale nie pasuje mi do chadecji i podejrzewam, że ten taurus to jest dopiero cielak a nie prawdziwy byk
ale tak jak mówie wykonanie super, malowanie tez, tylko, że mi po prostu kliamtem nie podchodzi
Necro
Pon Maj 14, 2007 7:14 pm
Hmmm... Poczekaj, aż dokończę resztę armii. Stwierdziłem, że jeszcze nieco poprzerabiam to, co już stworzyłem, będzie nieco więcej mechaniki. Chciałbym, żeby każdy kraś miał w sobie coś z maszyny, wtedy wszyscy będą do siebie ładnie pasowali.
Sykstus
Pon Maj 14, 2007 9:03 pm
Chciałbym, żeby każdy kraś miał w sobie coś z maszyny, wtedy wszyscy będą do siebie ładnie pasowali.
Miks 40k + WFB = chaos krasie Necra
Thral92
Pon Maj 14, 2007 10:08 pm
necro znowu dales czadu. jak dla mnie to podstawka pasuje- nie moga najezdzac? to jest wodz ktory wiechal na podwyzszenie i patrzy jak jego odzialy miela wroga
Necro
Pon Maj 14, 2007 10:15 pm
Pomysł na podstawki - miały być krasnoludzkie góry z odpowiednimi dla nich rzeźbami.
Kosa
Pon Maj 14, 2007 10:24 pm
necro znowu dales czadu. jak dla mnie to podstawka pasuje- nie moga najezdzac? to jest wodz ktory wiechal na podwyzszenie i patrzy jak jego odzialy miela wroga
tak, im wyzsza tym lepsza, ale nie w takiej konwencji...
Necro
Pon Maj 14, 2007 10:28 pm
Kosa, co do tej wysokości - musiałem go na takiej zrobić, żeby się na turniejach ludzie nie pluli, że monstrum nie widać - oryginał jest o wiele większy od tego mojego, dlatego mój wysoko stoi.
Kosa
Pon Maj 14, 2007 11:28 pm
ale żle mnie zrozumiałeś, dobrze, że jest na wysokiej podstawce, o to chodzi, ja tez lubie jak latacze na takich są, tylko mi chodzi o to, że te skały są zbyt delikatne, jakby nawet z Ulthuanu, powinny być poszarpane, bez trawy, tylko jakieś piachy, popioły, lawa, coś w ten deseń
Piotrek
Wto Maj 15, 2007 8:20 am
Kosa to polubiłeś mojego smoka? On też jest w końcu na skałce
Necro
Wto Maj 15, 2007 3:01 pm
Przesadzacie. Co do tych skał - są jakie są, na razie swojego stylu nie zmieniam i takie będą.
Thral92
Sro Maj 16, 2007 6:44 pm
odrazu popioly. bitwa sie zaczela silniki jeszcze nei rozgrzane, ognia jeszcze malo, na spalona trawe przyjdzie czas
Kosa
Sro Maj 16, 2007 6:45 pm
a wiesz skad pochodzą chaos krasie?? tam takie trawki nie rosną
Necro
Sro Maj 16, 2007 7:01 pm
Owszem. Ale jak już wspominałem, poszedłem na szybkość. Poza tym, nie wiem, czy to by ładnie wyglądało, jakby cały model był czarny, na plecach ciemna czerwień, a pod nogami pomarańczowa lawa i prawie czarne skałki. Mogłoby to być niezbym kolorowe i takie jednostajne. A tutaj, najechali biedne krasie i od razu się wyróżniają na podstawkach.
Thral92
Pią Maj 18, 2007 9:30 pm
kosa ja mowie ze oni sa w trakcie najazdu. wiem z kad sa bo handluja z plemieniem zelaznoskorego- gnoblary za czarny metal
Maniek
Nie Maj 20, 2007 11:03 am
Jeju wiecie ile empik ciągnie za podstawowego paint seta GW? O 30 zł wiecej niz ja dałem. 189 zł. Troche pisze zbłędami bo mam ręk w gipsie i mi zle pisac:) Noi jak gipsa sciągne to pomaluje se te gobasy ale szate chyba na granatowo zrobie bo czarna mi sie nie podoba.
Necro
Nie Maj 20, 2007 11:59 am
Ekhm. Paint Set GW zawierający Chaos Black, Skull White, Blood Red, Mithril Silver, Sunburst Yellow, Goblin Green, Snakebite Leather, Enchanted Blue, Bronzed Flesh i pędzel nigdy nie powinien przekroczyć ceny 100 zeta. Jak dałeś za niego 159, to nie powiem, że zrobiłeś dobry interes.
Sykstus
Pon Lip 30, 2007 11:59 pm
Necro
Wto Lip 31, 2007 10:29 am
Osobiście majbardziej podoba mi się Cannoneska. Banda niezła, ale nieco niedomaga cieniowanie, gdyż zdarza się, że nawet na jednej figurce część przejść jest dobra, ma kilka warstw i jest w miarę gładka, za to na twarzy mamy już bardzo ostre przejścia i masakryczny kontrast. To chyba tyle ode mnie, następnym razem zwróć na to większą uwagę i będzie git.
CiumaŹ
Wto Lip 31, 2007 2:51 pm
Mi oczywiscie canoneska też ale przedewszystkim Flagelanci no i oczwyiscie pomysł z gobasem ciągnietym przez ogra
Sykstus
Wto Lip 31, 2007 3:01 pm
Wiem Necro po prostu czasem już nie miałem sil Nie widzę w ciemnościach jeszcze tak dobrze jak ty Niektóre przejścia rzeczywiście nie wyszły no ale cóż poprawię się na przyszłość
Necro
Wto Lip 31, 2007 7:14 pm
Zainwestuj w porządną lampę. Naprawdę pomaga.
Sykstus
Wto Lip 31, 2007 7:31 pm
Zainwestuj w porządną lampę. Naprawdę pomaga.
Mam halogenówkę ale koło pierwszej w nocy i to przestaje mi pomagać
Necro
Sro Sie 01, 2007 12:39 pm
To przy czym Ty malujesz? Przy świetle od roweru? A tak poza tym, to pierwsza w nocy to idealna pora na rozpoczęcie roboty.
Sykstus
Sro Sie 01, 2007 3:19 pm
To przy czym Ty malujesz? Przy świetle od roweru? A tak poza tym, to pierwsza w nocy to idealna pora na rozpoczęcie roboty.
O tej porze to ja kończę Wczoraj tj dzisiaj skończyłem paćkać maga Sa!ntowi P
Necro
Sro Sie 01, 2007 4:30 pm
No cóż, kwestia gustu co kto lubi. Dlatego nie bywam w Hobbicie, że ostatnio przestawiłem się na lunarny tryb życia i część dnia przesypiam a w nocy jestem aktywny.
Essende
Pon Sie 06, 2007 2:07 pm
Nerco jesli masz jakiegos Dark Elfa to pomaluj go i wrzuc fotke :]!!
Jesli nie masz to nawet ja moge Ci dac jakiegos swojego do pomalowania :]
Sykstus
Pon Sie 06, 2007 2:29 pm
Ja jak dobrze pójdzie wrzucę jutro fote dark elfa tylko ze z Games Zona
Necro
Pon Sie 06, 2007 4:52 pm


Był już w tym topicu... Innego nie mam, ani mieć nie będę - a poza tym, maluję teraz co innego.
maripo
Pon Sie 06, 2007 9:15 pm
1szy raz powiem, nie podoba mi się
Necro
Pon Sie 06, 2007 9:34 pm
No, wreszcie...
Stecu
Pon Sie 06, 2007 10:17 pm
A ujawnisz anm za ile takie "cudo" :loL: pomalowałeś ?
Necro
Pon Sie 06, 2007 11:12 pm
15 albo 17 już sam nie pamiętam...
Essende
Sro Sie 08, 2007 10:06 am
mi tez ten Cold sie nie podoba ;]
nie powiem zebym malowal lepiej , ale moje mi sie bardziej podobaja ;]
Jak dorwe aparat cyfrowy to zamieszcze jakas fote ;]
Necro
Pon Wrz 24, 2007 5:50 pm
Stecu
Pon Wrz 24, 2007 6:21 pm
niepodchodzi mi ta broda
maripo
Pon Wrz 24, 2007 6:58 pm
za duża :/
Necro
Pon Wrz 24, 2007 7:33 pm
Możliwe, aczkolwiek nie zmienia to faktu, że i tak mi się cholernie podoba... Teraz tylko nie spieprzyć malowania...
Stecu
Pon Wrz 24, 2007 8:01 pm
nie za duża to ona nie jest - faktura mi sie tylko nie podoba
a pozatym to model wyczesany
Necro
Pon Wrz 24, 2007 9:21 pm
A tak poza tym, cieszę się, że mu fotki zrobiłem, bo widać dokładnie, gdzie trzeba jeszcze moldy doskrobać...
Sykstus
Pon Wrz 24, 2007 10:04 pm
Nom brodę pasowało by poprawić ale na pewno nie będzie Ci się chciało
Necro
Pon Wrz 24, 2007 10:46 pm
A mnie się jednak zdaje, że jej nie trzeba poprawiać... Po prostu widzieliście oryginał, który jest gładki i do niego porównujecie mój twór. A widzieliście kiedyś prawdziwe dredy z bliska? To są poplątane we wszystkich kierunkach włosy... A sądzę, że taki efekt mi się udało osiągnąć...
Sykstus
Sro Wrz 26, 2007 7:22 pm
Po prostu widzieliście oryginał, który jest gładki i do niego porównujecie mój twó
Nie, nie właśnie nie chce żeby to było gładkie tylko żeby trochę wyraźniej było widać różnice między dredami tj podział (troszkę większe wgłębienie pomiędzy ni i czy cosik w tym stylu )